הצהרת נגישות

כללי:
במגזין אקספנד אנחנו משקיעים מאמצים כדי להבטיח ששירותיו יהיו נגישים לאנשים עם מגבלות. expand.co.il השקיע משאבים משמעותיים כדי לסייע בו כיוונה להפוך את אתרו לנגיש ונוח יותר לשימוש עבור אנשים עם מגבלות. האמונה החזקה היא שמאמצי הנגישות באתר עוזרים לכל המשתמשים, וכי כל אדם זכאי לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.

נגישות ב- expand.co.il:

expand.co.il מציע את וידג'ט נגישות אתרי UserWay, שמופעל על ידי שרת נגישות מיועד. התוכנה מאפשרת ל- expand.co.il לשפר את תיקיותו למסמכי הנגישות לתקנות תכני האינטרנט (WCAG 2.1).

הפעלת תפריט הנגישות:

תפריט הנגישות של expand.co.il ניתן להפעלה על ידי לחיצה על סמל התפריט לנגישות שמופיע בפינת הדף. לאחר הפעלת התפריט לנגישות, אנא המתן רגע לטעינת התפריט במלואו.

כתב הסרב:

expand.co.il ממשיך את מאמציו לשפר תמיד את הנגישות של האתר והשירותים שלו, באמונתו שזו החובה המוסרית המשותפת שלנו לאפשר שימוש חלק, נגיש ובלתי מוגבל גם לאלה מאיתנו הנמצאים במצבי מגבלות.

כחלק ממאמציו המתמשכים לשפר ולתקן בעיות נגישות, אנו סורקים באופן רציני את expand.co.il באמצעות סורק נגישות של UserWay כדי לזהות ולתקן כל מחסום נגישות אפשרי באתר שלנו. למרות מאמצינו להפוך את כל העמודים והתוכן ב- expand.co.il לנגיש במלואו, יתכן שחלק מהתוכן עדיין לא הותאם במלואו לתקני הנגישות המחמירים ביותר. הסיבה לכך עשויה להיות שלא נמצאה פתרון טכנולוגי המתאים באופן מיטבי.

כאן בשבילך:

אם אתה נתקל בקשיים בכל תוכן ב- expand.co.il או נדרש עזרה בחלק מהאתר שלנו, אנא צור קשר בשעות העסקים הרגילות, כפי שמפורט למטה, ונשמח לעזור.

צור קשר:

אם ברצונך לדווח על בעיה בנגישות, יש לך שאלות או נדרשת עזרה, אנא פנה לרכז הנגישות שלנו ע״י השארת הפרטים בטופס המצורף לדף זה.

מלאו פרטים וניהיה בקשר