התבלטות בעונת הסיילים

אוקטובר 12th, 2014|0 Comments

המצב הכלכלי במדינת ישראל, איך לומר זאת בלשון המעטה, אינו מזהיר. גם מי שמצויי במקום עבודה קבוע זה שנים רבות ובעל הכנסה יציבה, מוצא עצמו נלחם אל מול האוברדרפט המשתולל בחשבון הבנק הפרטי אותו הוא [...]

5 כללי אצבע לשיווק בתחומים רפואים תחרותיים

יוני 18th, 2014|0 Comments

ככל שחלפו השנים, ולא צריך להיות גאון כלכלי על מנת לדעת זאת, גברה התחרות כמעט בכל תחום מסחרי. המשמעות של כך, עבור בעלי העסקים או מציעי השירותים, היא אחת: עליהם להיאבק הרבה יותר על לכידת [...]

כיצד תוכלו להתבלט בשוק מכירת הרכבים

יוני 12th, 2014|0 Comments

שוק מכירת המוכניות הוא שוק תחרותי מאוד. מדי שנה אלפי דגמים של יצרני מכוניות עומדים למכירה והלקוח עוסק בהתלבטות מהיכן הוא יקנה את הרכב החדש. בשנים האחרונות שיטת הליסינג צוברת תאוצה וזאת משום התנאים הנוחים [...]

3 דרכים למיתוג עסק חדש

מאי 1st, 2013|0 Comments

מאז ומתמיד, עולם העסקים התבסס על תחרות בלתי נדלית, בה כל עסק מבקש להצליח על פני המתחרים ולהותיר אותם הרחק מאחור. בכדי לעשות זאת, על כל עסק למתג את עצמו כראוי בעיני הלקוחות ולהפוך בעיניהם [...]

מיתוג המשרד שלך דרך העיצוב

אפריל 22nd, 2013|0 Comments

על תחום המיתוג העסקי נכתבו כבר אינספור טקסטים מחקריים ואקדמיים, טורי דעה וקורסים שלמים שנלמדים במוסדות הלימוד המקצועיים בכל רחבי העולם. המיתוג עצמו עבר לא מעט גלגולים עד שהפך למה שהוא היום, בעידן המודרני. בכל [...]

עיצוב החלל כמיתוג לעסק

אפריל 17th, 2013|0 Comments

כדי להבין את החשיבות של כל אלמנט ואלמנט באשר הוא על העיצוב במשרד או בעסק באופן כללי, ניתן להשתמש בדוגמא שלעתים נחשבת לאיזוטרית אבל דרכה ניתן יהיה להבין במה הדברים אמורים. ובכן, ההסתכלות על העסק [...]

הדרכים המובילות לשיווק מוצלח במדיה החברתית

מרץ 12th, 2013|0 Comments

המוטו המוביל באמנות הג'ו-דו הוא השימוש בכוחו של התוקף כמכפיל כוח לתנועה של המגן. ככל שהכוח שהתוקף מפעיל כוח רב יותר, כך רבים יותר הסיכויים שכוח זה יכריע אותו. ג'ודוקה מומחה איננו מתנגד בדרך כלל [...]

מוצרי פרסום לעסק ויצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים

מרץ 12th, 2013|0 Comments

כל עסק המעוניין לשמר את קהל הלקוחות הקיימים, למשוך לקוחות חדשים ולייצר לקוחות חוזרים חייב להשתמש במוצרי פרסום במטרה לחדור את מעטה האדישות שמרבית האנשים פיתחו לנוכח ריבוי המידע הפרסומי בשוק. השימוש במוצרי פרסום למיניהם [...]

איך להתחיל קריירה בשיווק ופרסום ?

מרץ 6th, 2013|0 Comments

תחום השיווק והפרסום הינו גדול ותובעני, מציאת עבודה בתחום וסלילת קריירה ארוכת טווח אינה עניין פשוט. תחום השיווק והפרסום נראה זוהר, מושך ונוצץ ולכן אנשים רבים מעוניינים להיכנס אליו ולעסוק בו. אך משרדי הפרסום אינם [...]

מיתוג עסקי

פברואר 17th, 2013|0 Comments

האם אי פעם שאלתם את עצמכם איך קרה שפתאום כולנו משתמשים בפלאפונים? למה לכולם יש מחשב אישי ואיך זה ש-iphone הפך להיות הפלאפון המבוקש ביותר? התשובה היא פשוטה – מיתוג. אותן חברות גדולות שמייצרות ומוכרות [...]

שיווק בינלאומי

פברואר 17th, 2013|0 Comments

בעידן שלנו כשעסק מצליח, אין שום סיבה שהוא יהיה מצליח רק בארץ בה הוא נוצר. אנו חיים בזמנים בהם יש פחות ופחות גבולות וזה מתבטא גם ביכולת לקיים עסקים ברחבי הגלובוס ולגרום להם לשגשג גם [...]

שיווק ויראלי

פברואר 17th, 2013|0 Comments

שנת 1996 חברת הוטמייל (hotmail), חברת שירות דואר אלקטרוני היא חברה מתחילה בעלת שירות ייחודי – שליחת אימייל והרשמה באופן חופשי, גישה מכל מקום ויכולת לפתוח לעצמך מספר חשבונות אימייל. בתחתית של כל אימייל שנשלח [...]

תמהיל שיווק

פברואר 17th, 2013|0 Comments

כל עסק שיוצא אל אוויר העולם צריך תוכנית שיווקית כדי להפוך את השירות, המוצר והשם שלו למוכר ולנמכר. תמהיל השיווק הוא למעשה סך כל הפעולות המרכיבות את פעולת השיווק של העסק. כלומר הפעולות ליישום אסטרטגיית [...]

מוצרי פרסום

פברואר 17th, 2013|0 Comments

בסופו של יום מה שגורם לעסק להצליח ולהמשיך ולהתקיים הוא שיווק נכון. אם עסק מצליח ליצור מערך שיווקי איכותי ומנצח, הוא למעשה מבטיח ששם העסק, המוצר והשירות שלו ימשיכו להגיע לתודעתם של קהלי היעד הרצויים [...]

תהליך מיתוג

פברואר 17th, 2013|0 Comments

אם אתה בעל עסק ואתה רוצה להפוך את העסק שלך לעסק מצליח ומשגשג, וודאי שעליך להיות מעורב בתהליך מיתוג. תהליך מיתוג הוא בסופו של דבר מה שיקבע את הרושם שהעסק שלך ישאיר על הלקוחות. כמו [...]

שיווק ישיר

פברואר 17th, 2013|0 Comments

שיווק ישיר כשמו כן הוא – פניה ישירה אל קהל היעד שלך או קהל הלקוחות שלך במטרה לשווק את העסק או המוצר שלך. הייחודיות של שיווק ישיר הוא ביכולת של בעל העסק למדוד את תוצאות [...]